Flygplan, picknick och valp!

Sitter just nu i Tessinparken med lilla F som sover sött i vagnen och väntar på en kompis! Det är inte lika varmt som på förmiddagen när jag var ute men jag vill/kan inte gå hem då städerskan är där...

F och T har åkt till min mamma och de ska all tre flyga ner till skåne och hämta en valp! Egentligen var det bara mamma som skulle åka men i och med att T aldrig flygit så passar vi på att han kan åka med och få flyga för första gången så det blir gjort! Man vet ju liksom inte när nästa tillfälle blir då jag e sååå flygrädd så vi aldrig flyger...

Idag har jag i alla fall tagit en liten prommis på förmiddagen och sedan var jag i Fältan och köpte små skor och en solhatt till lilla F. Passade på att köpa med lite gott också som jag kan ha till picknick nu!

Nu ska jag som sagt träffa en kompis och sen går vi nog hem till mig för lite Wii, det var länge sen!

Hade valat träna också - det  var ju två veckor sen, fy skäms! - men det går inte då jag har lilla F och de andra killana kommer hem först runt 22 ikväll.

Nu kommer M, vi hörs sen!

Kram Pinkmommey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0