Godmorgon onsdag!

F och lilla F ligger fortfarande och sover i barnens rum och T ligger i vår säng och kolar på Musse och jag har som vanligt lite morgonmamma-tid!

Idag ska jag ner till Fältan och byta lite grejer sen ska jag hem igen och baka inför F´s 35-årsdag imorgon! Det var meningen att jag skulle träffat D som jag inte träffat sen barnkalaset men tyvärr hinner jag nog inte men hon kanske kan komma hit?

Måste även vika tvätt och skölja av altanen - det har kommit sågspån igen... Och så gjorde de rent dagisgården häromdagen med världens blåsgrej så allt damm landadae hos oss grannar... Dessutom har vi så mycket pollen hos oss nu...

Imorgon är det ju Kristihimmelfärdsdag så alla är lediga! Dessutom är det ju F´s 35-årsdag så vi ska ut och hitta på nått kul med barnen och det passar utmärkt då städerskan kommer!

På eftermiddagen kommer sen F´s mamma, pappa, mormor och bror med flickvän och vi ska äta tårta och annat gott! Hoppas vädret blir bra så vi kan njuta solen på altanen!

Jag har frågat F hur han annars vill fira sin födelsedag, kanske med en grillning här förnärmaste kompisarna, en stor lunch på altanen eller en utgång med grabbarna och det blev det sistnämda... Men det är han som bestämmer över sin fölsis och vill han gå ut och parta ska han göra det! det var dessutom sjukt länge sen han var ute!

Nedan kan ni se lite bilder från för 5 år sedan då F hade sin 30-årsfest ute på Strömma!

Nu ska jag gå och laga frukost till la famija!

Kram Pinkmommey!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0