Henrik Schyffert hjärta 90-tal!

Det har inte blivit nån film än för jag råkade slå på 1:an och fastnade framför Henrik Schyffert! Shit va bra han var! Jag skrattade så tårarna sprutade - vilket igenkännande! Vilken kille! Och vilket humorgeni!

Min svåger var där ikväll och jag är riktigt avis på honom som fick titta på nära håll men de hade filmat riktigt bra också!

Shit nu vaknade lilla F, måste gå in...

Tillbaks!

Nått händer uppe hos grannen så lilla F väcks hela tiden... Vill bara flytta till hus nu!

Fick ett kryptiskt sms alldeles nyss från en av F´s kompisar som han är ute med. Att jag ska vara orolig för F kanske inte kommer hem ikväll för att han e så snygg typ... Kul D!

Ja, ja, nu ska jag hitta nått lättsamt att se på så att man blir lite sömnig.

Sov gott.
Pinkmommey♥

Henrik Schyffert i början på 90-talet.   Foto: Scanpix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0