Lånat från Frida Fahrman

Såg detta när jag läste Frida Fahrmans blogg och lånar idén/texten och lägger till mina svar isrtället :)

Pinkmommey♥

SKOR: Ballerinas
SNEAKERS: Vita Converse utan revärer
JEANS: H&M
T-SHIRT: Top Shop har många bra i mååånga färger
UNDERKLÄDER: Hanky Panky
VÄSKA: Min finaste= en Chanel, Min mest använda= min sons skötväska, he, he...
PLÅNBOK: Gucci, Guccisima
SOLGLASÖGON: Tom Ford, Ray Ban
KLOCKA: Rolex med rosa urtavla
SMYCKEN: Mina stenar i örsnibbarna, min förlovningsring till vardags men när jag går borta massa bling ;)
TV: Samsung, Sony mfl (vi har 4 st)
MOBILTELEFON: Samsung
MP3: En knallrosa Ipod nano
DATOR: En vit MacBook och en rosa minidator från Samsung
SMINK: Mascara från Lancôme, puder Clinique, rouge från Gurlain, ögonbynspenna Lóreal, lippgloss Lancôme, consealer Lóreal.
ANSIKTSKRÄM: Biotherm och Nr 7
DEODERANT: Nivea
TANDKRÄM: Aquafresch gel
SCHAMPO/BALSAM: Olika efter vilket jag tycker luktar godast för tillfället :)
TVÅL: Pumptvål från endera Lócatine eller ett märke jag inte kommer ihåg just nu från vår matvaruaffär i Frankrike.
PARFYM: Clean
MINERALVATTEN: Ramlösa Blåbär
VIN: ljust rosévin.
DRINK: Vodka Lime (inte så kul men alltid fräch)
BRÖD: Från Valhallabageriet
MAT: Italienskt, Asiatiskt eller Amerikanskt 
GLASS: Ben & Jerrys
GODIS: Ja, allt och mycket ska det vara! En favvo är Jelly Beans
SÄNG: Jensens
LAKAN: Lexington
FRISÖRSALONG: SashaJuan
DAGSTIDNING: Svenska Dagbladet
MAGASIN: Elle, Mama mfl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0