Kalasdax!

Oj, har nästan ont i kroppen efter allt fixande inför kalaset! Men kul e det - jag älskar att fixa inför olika fester jag ska ha - bara det bästa är br nog!

Imorgon är det 1-års kalas för min minsta kille (han fyller år på måndag) och det kommer runt 40 personer - kusiner, far- och morföräldrar, gudföräldrar och lite kompisar!!

Först tänkte jag att vi kunde mötas upp på lekplatsen ett par meter från vår altan där jag ska bjuda på glass som barnen kan göra själva! Sen får de som vill gå in och där bjuder jag på hembakta bullar, chokladbollar, cupcakes och tårta! Barnen får leka som de vill och vi vuxna kan snacka! Hoppas vädret e bra så att så många som möjligt kan vara ute på altanen, det e mysigt! Sen avslutas det självklart med fiskdamm med påsar fulla av godis, leksaker och låtsastatueringar!

Om jag inte e helt slut kommer mer bilder från kalaset imorgon kväll!

Ha en skön lördagskväll!
Pinkmommey♥


Ballonger med söta djurmotiv på! Jag har bundit dem om 3 som jag ska sätta upp lte här och där!


Söta godispåsar med krockisar på!


Godis, studsbollar, tatueringar, småböcker och andra små leksaker till de små!


Hattar, ansiktsmasker och tutor hör ett kalas till!


Muggar i kalastemat och sugrör att dricka saften med!


Tallrikar, servetter, muggar och bestick!


Mina fina koppar till de vuxnas kaffe och te! Dessa fick jag för ett tag sedan av min pappa - de kommer från Willeroy & Bosch och heter "Petite fleur".


En skål med ingridienser till att göra glasyren till cupcakesen och en korg med strutar, strössel och såser till barnen i parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0