Lööördag!

God morgon! Eller god middag kanske man ska säga när man har barn ;)

Jag har varit uppe ett bra tag nu men fått sova hela natten då det var F´s tur att ta lilla F inatt! Vaknade av att min storkille väkte mig i morse och så kollade vi lite på morgontv innan vi åt frukost hela familjen! det blev det gamla vanliga smoothie och rostisar + Risifrutti T och välling till lilla F!

Efter frukost slängde jag mina små lortgrisar i badet och här sitter vi än så jag passar på att blogga lite :)

Snart ska jag lägga mini igen och de andra ska åka och köpa lördagsgodis och hyra film till ikväll då F ska ut med sina killkompisar och fira sin födelsedag! E lite avis men jag har ju faktiskt varit ute med än F i år så han är verkligen värd att få ha lite kul! De ska till Ballbreaker och leka lite sen ska de till Story hotell och käka middag - efter det blir det nog utgång!

Idag på dan ska vi nog besöka nått museum - undrar bara vilket då vi redan varit på nästan alla redan?!

Nu ska jag ta upp mina små! Vi hörs snart igen!
Pinkmommey♥


(Sorry att bilden är åt fel håll...) Det är denna klänning jag funderar på att ha till bröllopet i juni men jag ska nog korta den + att jag köpt nya assosearer till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0