Ny rosa minidator!

Hej bloggen!

Efter frukost imorse lämnade jag av lilla T på dagis! De små barnen skulle på utflykt till Leksaksmuséet där de skulle se på teater - "Det luktar vår"! Barnen var så otroligt söta där de stod på led och höll varandra i handen, två och två!

Sen tog jag lilla F i vagnen som somnade snällt och gick ner på stan. Mitt första stopp blev på barnaffären Bonti på Karlavägen för att köpa ett regnskydd då jag inte kunde hitta vårt imorse... Typiskt! Typiskt var också att jag glömde min mobil på Bonti... Jag kunde alltså inte fåtag på nån idag och ingen kunde få tag på mig...

Jag var i alla fall på jakt efter en minidator som jag kan ha alldeles för mig själv, här hemma bråkar vi om vår MacBook, he, he. Jag kollade in alla dataaffärer på kungsgatan innan det var dax att gå till bvc.

Lilla f fick sin(a) tredje spruta men var så duktig och grät bara en pyttestund! Sen fick han kanselbullar som tack! Efter bvc gick jag till Zara och köpte en ny jacka - jag får inte igen nån av mina gamla... :( det blev i alla fall en svart fin som passar till allt och som jag även kan ha i höst, ni får se bilder sen!

Till slut valde jag i alla fall att gå tillbaks till OnOff för att köpa en dator. Väl där så blev det en annan än jag kollat in, nämligen en rosa superfin från Samsung! Alla andra minidatorer hade batteritid på ca 3 timmar och denna på 8,5!! Sen var den klart den finaste!!

Efter mitt datorköp gick jag till H&M och lite andra butiker men hittade inget och styrde istället min lilla nos mot Bonti och min mobil igen! Det bästa med dan var att Fred sov som en liten galning i vagnen så jag fick gå i lugn och ro och bara titta på allt!

Nu ska vi åka och hämta lite mat på Restaurang Sabaisong på Linnégatan, mums!

Vi hörs sen!
Pinkmommey♥

NC10 white



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0