Nya tag!

Alltså jag e ledsen för pissig uppdatering - jag har inte ens nått att skylla på... Bara haft fullt upp men nu ska jag skriva massa nya inlägg :)

Idag har jag bara städat och fixat hemma och nu ligger lilla F och sover och F sitter på balkongen och softar. T e på dagis och jag ska blogga!

Vid 12 kommer städerskan och då ska F ta med lilla F på en prommenad och jag ska fixa på ballkongen, jag köpte massa fina blommor igår som jag ska plantera!!

Sen i eftermiddag ska vi på barnkalas till några bebisar i mammagruppen - det ska bli riktigt mysigt!

Vi hörs om ett tag igen!
Pinkmommey♥


Lite nya blommor - i år blir det lavendel, rosor, pelargoner, tomater och olivträd! Sen innan har vi också babu, buxbom och kryddor!


Närbild!


Nya dynor fick det också bli då våra beigea blivit förstörda i regnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0