Schlagerfestivalen!

Jaha, vad tycker ni om bidragen såhär långt? Jag tycker att över lag har de hållit hög kvalitet på alla sångares röster och så men inga direkt hittar... Sverige klart bäst hittills! Maltas bidrag var bra men hade gärna fått komma igång en hel del för att vara riktigt bra! Har även hört ett par plagiat tycker jag..

Danmark som e nu var verkligen ingen höjdare...

Ja, ja, vi får se hur det går?! Ska man orka vara uppe hela kvällen?

Som schlagermat blev det stekt halomiost med chiliolja och parmaskinka, smaskens!

Shit nu kommer coola Dita von Teese in - henne gillar jag men de filmar ju inte henne! Jo nu! Sjukt bidrag men ganska bra låt ändå! Med risk för att låta som en tant - svängig helt enkelt!

Nej nu ska jag titta vidare!

Kram Pinkmommey

Halloumi med chili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0