Seriös shopping!

Idag kom byggarna och satte igen väggen i sovrummet så nu väntar vi bara på att snickaren ska komma och spackla o måla senare i veckan!

Vid tolvtiden gick jag ner till Fältöversten för att göra några ärenden! Jag började med att köpa semperdropparna till lilla F som sjukhuset föreslog att vi skulle prova. Efter det så gick jag till Lindex där jag hittade den sötaste underkjolen med kombinerad gördel! dessutom köpte jag en jättefin bh och ett badlinne eller vad man ska kalla det... jag vill inte ha bikini med min mage och en baddräkt bara framhäver den känns det som...

Efter Lindex blev det H&M där jag köpte en fransklänning jag kanske ska ha på bröllopet jag ska på i juni men jag vet inte då de sålt den ganska länge och flera kanske kommer att ha den då? Dessutom hittade jag några födelsedagspresenter till F där men de kan jag inte skriva om i fall han kommer att läsa detta inlägg - berättar mer om dem på hans födelsedag.

Sen gick jag runt i en himla massa affärer och kollade in saker och på Brothers skulle jag köpa ett par röda chinos till F som fanns med i senaste numret av King men de var totalt slutsålda i hela sverige... Fan!

Ja, ja gick vidare till MQ där jag hittade en annan present, hi, hi - skriver mer om det sen också! På MQ hade de sååå mycket fina saker som jag ville ha men jag har ju egentligen inga pengar att handla för och jag shoppar alldeles för mycket redan som det är!! På Lindex ska vi inte prata om hur mycket det fanns som jag ville ha!! Kjolar, klänningar, tygskor, sjalar mm men jag höll mig i kragen!

Nästa stopp blev på Bik Bok där jag hittade en sockersöt turkos sidenklänning med världens finaste puffkjol som jag slog till på! Det bästa av allt var att den kostade 599:-men de gjorde fel så de drog bara 399:_ ha, ha!

Vid det här laget (14.30) började jag bli rejält hungrig och gick och köpte senaste numret av Mama på Ica och styrde mina steg mot Thelins för lite lunch och läsning! Det är fan otroligt vad det är dyrt där!! 92:- för en sasllad!! Det blir fasiken dyrare för varje gång jag går dit...

Efter lunchen så stötte jag på C med henne s små knoddar, det var sjukt länge sen och vi som brukar ses jämt!! Men så är det när man varit inne i en sjukdomsperiod, hoppas vi kan ses i nästa vecka!


När jag slutligen kom hem 4 timmar senare åkte F och hämtade bilen i Danderyd igen och jag fixade lite hemma. Till middag blev det fiskgratäng och sen var det bums i säng för lilla F som var sjukt trött! T fick titta på tv till klockan 8 då jag läste ett par sagor för honom - han älskar när jag hittar på egna knasiga historier, hi, hi!


Nu kollar jag på Desperate Housewifes och sen blir det Christine!


Sov sött!

Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0