sol, mat och dagisfröknar

Efter det att jag lämnat T på dagis så la jag lilla F och gick sen ut på altanen och solade! Det var sååå varmt och jag fick ligga ifred nästan 1,5 timmar med datorn och senaste " Hus & Hem" och fick mig på köpet lite färg!

När F kom hem från sin klock-shopping så käkade vi lunch och efter det så åkte vi och storhandlade - behövdes dels för att det var tomt i kylskåpet och dels för att vi går på Viktväktarna respektive GI nu.

Jag hann inte mer än att packa upp maten och lägga lilla F förens det var dax att hämta T igen. Vi mötte sedan upp A-K (en dagismamma och vän till mig) och hennes dotter E för att köpa avslutningspresenter till personalen.

Tyvärr är det inte så många av föräldrarna som har betalt (som vanligt!!) men jag ska lägga lite mer pengar och A-K resten för det är bara för tråkigt och pinsamt att det blir så!!

Vi passade även på att göra några andra ärenden i Fältan och tog en fika med de små på pizza & pastahuset! Slutligen så hängde vi på dem hem och blev bjudna på middag!

När vi kom hem hann vi bara med lite lek och sen att göra oss i ordning för natten och sen var det läggning!

Nu är det hemmafruarna och sen Christine :)

Hoppas ni får en skön natts sömn!
Pinkmommey :)

http://www.nykoping.se/upload/visitnykoping/topbilder/skargard.jpg
Nu e sommaren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0