Upp över öronen med grejer

Nu sover sover småkillarna och jag o F njuter av ett glas vin framför tv´n!

Har så mycket att göra nu så jag är alldeles snurrig men jag tror jag har kontoll på läget ;)

Idag så kom städerskan som vanligt och jag och f åkte och lämnade tillbaks bilbarnstolen och handlade lite picknick efter det. Direkt när vi kom hem så var det bara att koka lite kaffe och sen ge oss av till parken! Jag trodde faktiskt att vi skulle få bli inne men det sprack upp och blev riktigt skönt så vi picknickade i ett par timmar och fortsatte efter det i lekparken med hela dagis ett bra tag.

http://www.nackastentryckeri.com/images/Belin/Picknick.jpg

Vid 6 så gick vi till korvmojjen och T fick sig lite middag ;) När vi kom hem så hade F börjat förbereda middagen - grillat som vanligt, ha, ha. Idag blev det entrekote, sparris och en god sallad till det!

Barnen fick ett bad och sen somnade båda ganska snart! Mellan middagen och nattning hann jag även packa t´s väska som han ska ha med till mormor imorgon och dessutom lägga fram listan och maten som lilla F ska ha när vi är borta - farmor kommer ju bo här och ta hand om honom! vilken tur vi har som har så underbara föräldrar!

Egentligen borde jag prova kläderna till bröllopet nu och passa på att packa men jag e helt slut så jag får helt enkelt ta det imorgon!

På tal om morgondagen så har jag inte mindre att göra då!! Efter dagislämning ska jag hämta upp min kompis M och åka och köpa blommor som vi ska lämna hos vår fina vän D och sen är det direkt hem för F ska bort på möte så jag hinner inte mycket annat...

Vid 13-tiden ska jag hämta T och vi åker sedan raka vägen ut till Djursholm och min lillasysters utspring! F och lilla F stannar kvar hemma så lillen får sova och de möter sen upp oss på mottagningen istället!

http://www.eskilstunapojkarna.com/studentm%C3%B6ssa.jpg

Efter mottagningen ska F skjutsa T till mormor i Sigtuna och jag ska packa inför bröllopet...! Jag hade gärna hunnit med att sola lite också så man inte är helt blek men vad gör man, det finns viktigare saker i livet!

På lördag morgon kommer sen framor hem till oss och sen bär det av till Örebro och bröllopet! Tänk fest, hotellnatt utan barn, sova ut och långfrukost!! Känner mig värd det just nu!

http://www.johannaformochdesign.se/bilder/tavlor/tavlor_brollop.gif
Hoppas nästa vecka blir lugnare - nej just nej, nästan inte... Men vi tar det en annan gång :)

Ha en skön natt och sov så gott!

Kram
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0