Urk

Ingen storshopping än... När lilla F hade vaknat kom F hem med lunch som vi alla åt och när vi var klara så drog vi iväg till Nacka! Innan vi ens hunnit ner till strandvägen så kräks lilla F rakt ut... Det tar aldrig slut! Vi vänder om och ger oss hem med en gång! Springer in i badrummet och lägger kläderna i blöt, stoppar lilla F i badet och slänger ut bilbarnstolen på gräsmatta - den får åka med till sopberget ikväll... Tur att vi precis skulle byta stol!

Efter att jag plockat upp lillen ur badet så la jag mig med honom på sängen och han somnade innom ett par minuter! Och han som redan hade sovit 2,5 timmar - han måste vara sjuk stackarn!

Jag får helt enkelt ta T och åka och handla efter dagis! Vi kan passa på att göra lite nya nycklar nere i fältan och gå och mysa på glasshuset med en lakritsglass på samma gång!

Tror i och med detta att jag skippar att träffa mina tjejkompisar imorgon och även barnkalaset på söndag tyvärr... Man vill ju inte smitta om det är något!

Nu är det bara att hålla tummarna att man själv inte blir smittad, vilket är ännu viktigare att jag åker och storhandlar för om jag blir sjuk så orkar jag inte sen...

Jag hann i alla fall med några minuters njutning på altanen i förmiddags!

Kram Pinkmommey


T och lilla F för precis ett år sedan! Deras första möte - lilla F är en dag gammal!


En dag efter att underverket kom till världen! Mitt andra undervärk är så klart med också! Trött mamma...

Kommentarer
Postat av: eva

men jösses vad mysig bilder!!! åååh....

2009-05-15 @ 15:03:13
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack söta eva! Kan inte säga att det känns som igår då jag knappt mins den tiden tyvärr. I och med att lilla F hade kollik + massa annat strunt i nästan ett år är en massa månader bara ett enda töcken... Tur att det finns bilder att minnas till!

Kram Pinkmommey

2009-05-15 @ 20:11:30
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0