Veckan som gått

Igår så var jag hos mamma i Sigtuna för att hälsa på hennes nya lilla valp Daisy!

Vi bestämde att mötas på Plantagen där jag skulle shoppa lite blommor till altanen i och med att balkongbygget nu e klart! Det var inte helt lätt kan jag säga med en liten bebis och en liten valp ;)

Det fanns inte jättemycket som jag tyckte var fint men det blev lavendel (två olika sorter), blekrosa rosor, Mårbacka pelargoner och olivträd! Tomatbuske ska jag handla på ett ställe här istan istället!

Efter Plantagen åkte vi hem till mamma och där hängde vi hela dan och lärde känna lilla Daisy!

På vägen hem stannade vi på Rusta och handlade dynor då våra som vi hade innan blivit förstörda av regnet... Dock köpte jag bara till liggstolarna och väntar med nya till matstolarna tills nästa år - man vet ju aldrig vart vi befinner oss då?! I de bästa av världar har vi nya jobb och kunnat flytta till villa och då vet man ju inte om vi kommer att ha dessa möbler? Och då vill man ju inte lägga ut en förmögenhet på nya dynor som inte kommer att användas...

På Rusta hittade jag även en korg som jag kan ha bernens uteleksaker i!

När vi kom hem blev det bad för kidsen och sen middag för oss vuxna!

Inatt sov lilla F helt okej för första gången på riktigt länge!!

Nu hör jag lillkillen vakna, måste gå och hämta honom men bloggar mer snart!

Kram Pinkmommey :)


Lilla Daisy som en en blandning av Bichon havanais och en annan liten hundrackare! Bättre bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0