Vilka grannar man har!

Måste bara skriva om min underbart snälla granne M! Häromdagen när vi fick vår vattenläcka och hon fick reda på det så erbjöd hon oss att bo i deras lägenhet när de skulle bort över ledigheten!! Hur gulligt är inte det!! Jag sa att vi inte behövde det men hon stoppade in nycklarna i vår brevlåda i alla fall "utifall att" - så snällt!

Nu hade vi ju min mamma att bo hos men det känns riktigt skönt att veta att man har den hjälpen om det är nått!

När vi kommit hem från mamma så gick jag hem till dem för att lämna åter hennes nycklar - jag hade min morgonrock på mig!! Så är det här uppe på vår lilla gata, det är som att bo i ett litet radhus område!

Vi satt och pratade en lång stund i våra morgonrockar och hennes gulliga man var också med (som min F dessutom har börjat träna så smått med!). På vägen ut tog jag deras sopor och slängde ute i våra soptunnor på gatan och mötte ännu en granne! Detr var M som bor ovanpå oss och vi stod och pratade en stund, det är verkligen så lugnt och mysigt hos oss, jag e glad som får bo här!

Om ni vill veta mer om snälla M så titta in på:
http://motherofgreta.blogspot.com

Ha det så bra alla söta läsare!
Pinkmommey :)


Jag och T tar kort med nya datorns webcam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0