Hej mitt vinterland!

Tänk nu är det november, det är snart min födelsedag och det snöar! fasiken vad tiden går fort men jag är bara glad för jag ÄLSKAR julen och vintern och allt som hör till :)

I och med att jag hade en deppdag igår så var jag bara hemma och slappade... På eftermiddagen fick jag dock ett mess från en mamma på dagis som tyckte att vi skulle träffas och ta kidsen med till leklandet på lidingö och det var ju bra för då blev jag tvingad att ta mig hemmifrån ;)

Efter några timmars lek bar det av hemmåt för en snabb middag och sen nattning av barnen.

Idag har jag bara suttit och fixat med inbjudningarna inför min födelsedagsglögg som  jag ska ha för våra närmaste vänner och sedan så har det inte blivit mycket mer... Jag undrar alltid hur folk kan få så mycket tid över men sen så är jag ju som jag är...

det är inte så att jag köper och skriver en vanlig inbjudan, nej... Rätt bild, en bra text, fina märken att fästa, rätt frimärke som passar ihop med helheten, sigill, blitter osv... Suck! Men kul är det!

Nu har jag precis ätit lunch och ska snart ta ett bad. Efter det hämtar jag barnen och varsin kompis till dem - det blir tredje lekdaten på fyra dagar denna vecka... Det är fullt ös här då men det är ju bara så kul för barnen!

Jag är dessutom en sån där mamma (som en hel del andra mammor kanske inte direkt uppskattar...) som kommer med bullar, glass och kakor. Jag hoppar gärna i sängen med barnen, leker kull och klär ut mig med dem, hi, hi. Vid närmare eftertanke är jag nog ganska barnslig.

Ikväll ska jag sen träffa upp finaste M och vi ska gå och kolla på filmen "This is it" med Michael Jacksson! Det har blivit en hel del bio på senaste och det är ju inte direkt gratis det heller men ändå ett ralativt billigt supermysigt nöje.

Ha en fin dag och kväll ni också!
Pinkmommey ♥


De fyra vildarna härom dagen! T i grön piké, lilla F med sin nappflaska och kompisarna P och J!


Film, läsning, lek med bilar och hopp i sängen på samma gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0