Julklappar, glögg och smått o gott!

Här kommer lite fler bilder från dagens shopping :)

Pinkmommey♥


Glöggmuggar till årets glögg! 29:- för 20 st hos Lagerhouse.


De var i vitt, rött och grönt med fina små hjärtan på - skönt att slippa diska när man blir många ;)


T älskar dinosaurier så denna pepparkaksform var given! 19:- på Lagerhouse.


Roliga disktrasor att ha i jul när jag har pyntat sönder lägenheten ;) De kommer också från Lagerhouse men jag vet inte vad de kostar..


Jag älskade att klä ut mig när jag var liten (förresten tycker jag att det är alldeles för lite maskerader när man blir stor...) och jag tycker det är så kul när mina små klär ut sig! Denna indianskrud är superfin och kostade endast 48:- på Panduro Hobby! Jag har gjort sådana kap idag! Julklapp till killarna.


Pärplattor, lera, målarfärg, pussel, spel och liknande tycker jag är världens bästa grejer så detta peket med pärlplattor och pärlor fick följa med hem. Så var ännu en klapp avklarad! 119:- på Panduro Hobby.


Cowboyhatt från Ica Maxi 59:- till lilla F - passar till T´s indianfjädrar!

(mer bilder kommer senare eller imorgon).

Kommentarer
Postat av: Emo

Man kan göra så mycket roligt med plaströrpärlor. Vill du eller barnen göra fordon som rullar, så hittar du beskrivningar här: http://parlkonst.se/tips/fordon.aspx

Mönster till rullande fordon hittar du här:

http://parlkonst.se/monster/fordon.aspx

Ha roligt med en skojig hobby. Lycka till!

2009-11-04 @ 08:18:54
URL: http://parlkonst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0