Modebloggare vs. "vanliga" bloggare

Jag följer en hel del modebloggare och jag både förundras, avundas, drömmer mig bort och önskar! Men när jag sen går in på bloggarna jag följer av alla alldeles "vanliga" människor så pustar jag ut och är glad för att jag är den jag är :) Vad jobbigt det vore att alltid ha den pressen på sig som m ånga modebloggare har - att ALLTID vara välmakead, ha nyslingat nyklippt hår i en trendig frisyr, ha de allra senaste modet på sig, ha minst 10 cm klackar, alltid se glad ut, springa på partyn varje dag, umgås med "rätt crowd", osv, osv, osv...

Missförstå mig rätt, jag skulle inte ha något emot en hel del av de där (ibland gratis) kläderna men är ändå så glad att jag vet vad som är viktigast här i livet och att jag vågar visa vem jag är bakom fasaden av vackert ;)
Dock måste jag ju erkänna att det skulle vara bra om jag kunde rycka upp mig ett snäpp utseendemässigt men det kommer nog med jobbet sen, hi, hi...
 
Pinkmommey♥


Bild lånad från Pause.se

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så sant så :)

2009-11-03 @ 10:42:03
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0