My weekend

I fredags sov jag ju som sagt hos min vän och det var alldeles, alldeles underbart! Jag som alldeles nyligen sa att jag inte behöver så mycket sömn utan att jag klarar mig på de ca 5 timmar jag får per natt insåg att så nog inte var fallet...

Visst jag har klarat mig på dem för att jag inte haft något val men så mycket bättre jag mådde den dagen jag hade fått sova ut!

Nu ska jag nog tvinga mig att gå och lägga mig runt 22-23 på kvällarna även om jag inte känner mig trött och även om jag vill göra massa saker. Säkert kommer jag efter ett litet tag komma in i en ny rytm och precis som förut bli trött lite tidigare.

I lördags sen så var vi hemma och myste hela familjen och på eftermiddagen gick vi till mina svärföräldrar och "trick or treatede". Där var även gammelfarmor och så blev vi bjudna på en superfin liten pumpatårta :)

T ville som vanligt stanna kvar och sova över så det fick han och vi andra gick hem och åt en enkel middag.

På kvällen svullnade min hals upp och jag fick jätteont... Och nu är jag TYP sjuk... Alltså känner mig inte slagen på dagen men på kvällen och morgonen mår jag inte alls bra så jag ska bara vara hemma och te det lungt nu ett par dagar.

Igår så var det meningen att jag skulle gått på höstmarknad på Ullriksdal med mamma och barnen men i och med att jag kände mig krasslig så gick F och T på bio istället medans jag och lilla F stannade hemma och sov. Vi vaknade 3,5 timmar senare och då var de stora killarna redan tillbaks sedan länge och vi käkade en supersen lunch.

På kvällen tog F killarna och åkte ut till våra goda vänner B och A som har köpt hus på Lidingö - på så sätt fick killarna en anledning att ännu en gång klä ut sig till Batman och riddaren och samla in lite goo som lilla F säger ;)

Nu ska vi rulla ihop alla sunkiga mattor här hemma och lämna in dem på tvätt så att de är aldeles fina och frächa nu när vintern kommer ♥


Knattarna har kul i parken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0