ULLARED - Are you kidding me?

Alltså jag kan inte inte titta på dessa skitprogram... Som dagens Ullared...

Jag har alltid undrat hur det är på Ullared, vad säljer dem, vilka åker dit osv och ikväll fick jag svaret! Om man säger så här - jag blev inte mer sugen på att åka dit...

Dock så föreslog jag F att vi skulle hyra en sån där husbil och åka ner ett par dagar och bo på kampingen som någon sorts underhållning, hi, hi. Kanske ska vi då passa på att köpa sådana där sladdriga glansiga overaller med revärer till HELA familjen då också som vi kan ha på oss när vi sitter på våra plaststolar  utanför vår bil ;)

Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

jag förstår att det avskräckte dig! Jag själv åker upp dit ca två gånger om året med familjen, och har aldrig under mina nitton år träffat på dessa tokiga människor!

De flesta är helt normala människor^^ Jag hade gett det ett försök, och då får du ju dessutom den rätta bilden av Ullared^^ Kram

2009-11-03 @ 10:54:53
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Jag har faktiskt alltid velat åka dit och är det som du säger får jag väll ge det en chans :)

2009-11-03 @ 16:15:07
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0