2009-10-07

Kan inte fatta att det redan är oktober men måste ändå erkänna att jag redan börjar längta efter min favoritårstid julen! Här hemma har vi börjat tända levande ljus överallt och det älskar jag!

Igår så träffade jag söta L och gick på jobb09-mässan på Berns. Det var mycket trevligt att träffa Lilla L men mässan hade jag kunnat vara utan... Det var sjukt mycket folk och inga företag som passade mig som ställde ut...

Efter mässan gick vi och tog en kaffe och sen så åkte jag hem då vi skulle ha middag senare på kvällen och jag behövde förbereda.


Söta L!

När jag kom hem så ringde jag konkursförvaltaren till det företaget jag arbetat på för att få hjälp med att fylla i et papper men tyvärr satt han upptagen i möte och jag fick istället prata med.... en bitch!

Hon var så jäkla otrevlig, trött, okunnig och jag vet inte vad! hela samtalet avslutatdes med att hon anklagade mig för en massa saker när det är jag som inte har gjort något och hamnat i kläm mitt i alltihopa... Direkt när vi hade lagt på så började jag gråta men rykte upp mig igen då jag var tvungen pga middagen vi skulle ha.

Vid 18-tiden kom sen F´s lillebror och hans flickvän och de hade alldeles nyligen varit I new York och hade med sig vår beställning på barnkläder :)


F´s bror och brors flickvän M.

Vi bjöd på smarrig middag i form av hallomiost i chiliolja till förrätt, Chicken tikka masala till huvudrätt och gino till efterrätt! Sen var det lite extrasaker som nybakt lantbröd, gott vin och godis som också slank ner ;)

När våra gäster sedan gick hem så vaknade lilla F av att han hostade så att han kräktes och vi var tvugna att ta tag i det... När väl det var klart så lät det som våra grannar möblerade om i sin lägenhet ovanför oss eller så var det så att inbrottstjuvarna var hos henne nu så vi var tvugna att kolla upp det... När jag slutligen fick lägga mig i sängen så hade klockan hunnit bli 02.00 och sen så krånglade min hals resten av naten så det har varit en skitnatt kan man lugnt säga...


Lilla F är lite trött nu när han är sjuk och somnar lite här och var. Här var det framför tvn, hi, hi.

Nu ska jag gå och ringa konkursförvaltaren igen och se om jag kan få hjälp idag istället...

Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0