Dagisfoton!

Förra veckan fick vi våra dagisfoton och pojkarna var så söta!

Det är klart att lilla F såg lite galen ut med sina sår men dels hade jag faktiskt sminkat över dem lite och dels så är det ju den han är - vilden!

Vi fick både stora och små individuella foton och stora och små syskonfoton. Dessutom fick vi också gruppfoton och skulle jag behållit alla så hade notan slutat på 1150:- och det känns lite mycket för oss just nu...

Därför har jag bestämt mig för att behålla syskonbilden och alla de små och så skippar vi barnens "egna" och gruppfotot.

Dock har jag tagit bilder på bilderna med kameran så man kanske kan framkalla dem i alla fall ;) Vi har faktiskt en egen fotoskrivare som jag typ har använt två gånger... Åh vad jag längtar tills vi en gång ska flytta och jag kan få ett rum för alla kontorsmaskiner, symaskiner, pyssel, kalasgrejer och annat som jag vill ha framme och faktiskt använda i vardagen!

Nu ska jag sätta mig och söka lite jobb!
Pinkmommey♥


Mini!


T!


Syskonbilden!

Kommentarer
Postat av: Emelie F

ÅÅ vilka fina bilder - så klart, i och för sig, med så fina motiv!!

:) Ses snart!

kram emmie

2009-10-14 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0