Det finaste jag har ♥

Dessa tre smulor älskar jag mest i hela världen! De är dem som gör livet värt att leva :)


Min älskling!


Härliga tider i Frankrike!


Tack för att du alltid finns här för mig



Liten T hos sin pappa någon timme efter att han sett världens ljus



Fina tider på landet!


Min fina T när han var en liten bebis!


Och nu har T blivit stor!


T och hans pappa letar skatter i somras.


Och så får vi vara med om ett mirakel igen



Mini


Min fina badpojke - lilla F har också blivit stor!


Lillebror är här :)


Killarna bråkar en hel del men älskar ändå att pussas och kramas med varandra ♥


Två små mirakel som jag är så tacksam för ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder :) Så söta alla dina 3 älsklingar är :) Hihi :) Hoppas ni mår bra nu? kram kram

2009-10-28 @ 13:56:32
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga bilder!! Längtar tills jag får min lilla pojke och vi blir en liten familj :)



Kram Jonna

2009-10-29 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0