Fältan mitt andra hem ;)

Ledsen att jag inte bloggade igår men dessa små sjuka barn tar all min tid så jag har tyvärr inte hunnit...

Vi var i alla fall hemma första halvan av dagen igår och städa lite och fixade och när städerskan kom så passade vi på att gå ner till Fältan en stund.

Sjuka lilla F kunde få sig ett skrovmål på McDonalds och jag passade på att köpa lite snyggt at ha ikväll på inflyttningsfesten! Dessutom blev det något så kul som en ny halkmatta till kidsen som de har när de badar och lite härliga shampon och balsam för mitt nya fina slingade hår ;)

Vid 16 så hämtade jag söta F på dagis och gick med honom på hans sång, Buskul, och därefter blev detsom vanligt middag hos Ronald Mcdonald för honom och hans små kompisar...

Sedan blev det ännu en hemsk natt med mycket spring och vak men det ska jag försöka glömma nu och ta en dusch och pigga på mig ♥


Snyggt linne med nitar som jag tänkte ha till mina leggings med skinnrevärer och svart lös kavaj och mina nya stövlar.


Närbild.


Detta är inte mormorstrosor! Det är en gördel men det kanske är ännu värre... ;) Vill liksom ha lite hjälp att få snygg platt mage, hi, hi...

Kommentarer
Postat av: Elin - vägen tillbaka efter en våldtäkt

Darling - we all have them! :) <3

2009-10-23 @ 12:59:44
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0