Gårdagen!

Igår så mötte jag upp en av mina bästa kompisar C på Nk´s nya barnavdelning! Högst upp på Nk där det förut var bla skivavdelning är numera en barnavdelning med en massa fina kläder och en alldeles underbar leksaksavdelning! Jäklar vad fint det var! Nästan tur att jag inte har ett jobb just nu för annars hade Amexkortet gått varmt ;)

_P7P6458_1

C shoppade upp sig rejält till sina tjejer inför vintern men jag nöjde mig med en liten ynka fliskrage till en av mina killar, fniss! Dock har jag ju allt de behöver inför vintern då jag redan gjort mina budgetklipp för en massa veckor sedan då jag köpte vinterkängor och overall till T! Lilla F får ju ta över T´s vinterkläder som han växt ur och det var ju tre hela uppsättningar!! Och de ser knappt använda ut men sen är de ju bara använda en vinter och det är bra märken med superkvalitet så det hjälper ju det med.

jasper kids jacket 502208 070
C köpte bla fina jackor till tjejerna från Didriksons!

Efter Nk så begav vi oss till gamla hederliga Riche för en mysig middag! Det blev lammfärsbiffar för oss båda med fetaostcreme och rostad potatis! Världens godaste vin till det - för mig då, i och med att C är gravid. C festade istället loss på en efterrätt men i och med att jag både hade slängt i mig ett par av mina kanelbullar på dagen och F´s prinsesstårta så hoppade jag det.


När C lämnade bordet för en stund så satt jag bara där och spanade in folk och lyssnade på alla konversationer runtom kring. Det var så underbart - jag kunde drömma mig bort för en stund känna att allt var som vanligt (när vi hade jobb, slapp oroa oss för ekonomin och gjorde roliga saker...)!

Folk strömmade in och hade afterwork, jobbmiddagar, killgäng som träffades och firade att en i gänget skulle bli pappa osv

Allt jag kunde tänka på var att det är en hel värld där ute som vi går miste om och som vi en gång var en del av. Det var lite sorgligt...

Jag längtar tillbaks och hoppas vi snart får vara med och leka igen!
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0