Godmorgon lördag!

Igår hade jag en riktigt skön kväll med lilla F medans T sov hos farmor och farfar och F var ute med killarna och åt.

Jag hann precis natta lilla F innan Idol och sedan blev det tv och datan med lite godis fram till att F kom hem strax efter 23.

Sen har jag fått mig en skön natts sömn och vaknade alldeles nyss, lite innan kl 8 av att lilla F kom intrippande till vårt rum!

Idag så ska barnen och jag till en av mina bästa väninnor och hennes barn i Bromma! Vi ska vara där hela dagen och även äta middag där ikväll! Vi blev även erbjudna att sova där men jag tror vi åker hem - det är alltid skönt att sova i sina egna sängar! Dessutom så har barnen lite olika sovmönster så man vaknar lite hipp som happ av alla skrikande barn på natten, he, he...

Hyrde i alla fall lite filmer igår så ikväll blir det väll en av dem och lite mys med min älskling!

Ha en härlig lördag!
Pinkmommey♥


Morgonmys framför tv´n :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni har verkligen världens sötaste söner :) de ser så himla mysigt ut :)

2009-10-10 @ 10:05:23
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0