Godmorgon vackra höstdag!

Har haft en riktigt skön natt faktiskt! Första barnet vaknade inte förens klockan 06.15 och jag tog med mig honom till min varma säng och vi sov vidare till klockan 8.00!!

Sen har vi bara haft det vanliga morgonstöket där dagen uppvining var två små poliser i sina nya poliströjor (kommer bild sen) och lämnat kottarna på dagis.

Nu har jag avnjutit en latte och läst igenom alla min ahärliga bloggar jag följer.

Snart är det dax att dra på mykläderna, uggsen och en varm jacka och släpa sig ut på altanen och förbereda för vintern... Det är ju första fina dagen på länge så det gäller att passa på att ställa undan alla möbler, plocka ihop allt, ta ner saker i källaren mm

När det är klart så tror jag att vi fortsätter i samma anda och städar lägenheten då vi dragit ner på städerskan från en gång i veckan till varannan vecka.

Sist men inte minst så hoppas jag på att jag ska hinna sitta en timma eller två och söka lite fler jobb idag :)

Hoppas ni som har tid passar på att gå ut i det vackra vädret och njuter av solen en stund!
Pinkmommey♥


Mina älskligar för ett år sedan på Stora skuggans 4H-gård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0