Mina fina grannar

Jag och min stora mun eller mina fingrar kanske man ska skriva...

Sitter här och känner mig alldeles skämmig... Alldeles nyss när jag var inne och duschade så kom våra grannar ner och bad så mycket om ursäkt för härom morgonen.

De hade läst mitt inlägg på bloggen och kom ner, det visar ju vilka härliga personer de är! För de är en alldeles underbar liten familj som alltid ser på allt i livet så positivt! Jag vet inte om det var tidigt i våras eller om det var förra hösten som jag och M - mamman i familjen - tog en prommenad och jag berättade att vi såg lite upp till dem som par.

De har två små döttrar i våra barns ålder, de jobbar för fullt, de tränar så de ser ut som modeller och de är alltid glada. Ett exempel är när jag mötte M utanför dagis häromdagen. Hon undrade hur det var med mig och sa till mig att se hela vår tråkiga situation (som vi har utan jobb och allt) från den possitiva sidan. Att snart kanske vi har jobb och allt är som vanligt så vi skulle njuta av att vara hemma och allt sånt och det stämmer verkligen!

Kanske läser mina grannar aldrig mer bloggen men gör ni det ska ni veta att jag gillar er skarpt :)

http://www.gex.se/bilder/1042.jpeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0