Ordning och reda, RENSA på fredag

Jag har varit duktig på sistone och rensat både mina lådor i badrummet med alla krämer, parfymer, smink mm och i min stora smyckelåda så att allt ligger fint igen i sina små skrin och boxar! Funderar t.o.m på att rensa garderoben... Har velat det länge men man orkar ju bara inte... Dessutom finns det ju så mycket fint som jag inte vill göra mig av med men som inte passar! Jag vet att man borde men de kan ju vara bra att ha om man:

a) går ner i vikt... (jag kommer ju verkligen ha minikjolar i storlek 34 igen...)
b) rätt årtionde blir "inne" igen... (det är faktiskt snyggt med partypants...)
c) man kommer att vara på nån glassig strand med ett glas champagne i handen igen (fet chans med ett par nersölade skrikiga barn...)
d) fötterna krymper igen ett par år efter att man fått barn...

osv...



Känns ju liksom inte som om jag kommer ha dessa plagg (från -03!) på mig igen och ändå tror jag fasiken att alla tre sakerna finns kvar i min garderob... Nog för att jag har en stor walkin-closet men i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0