Sjukstugan

Hej från sjukstugan! Ledsen att jag inte bloggat på ett par dagar men här har alla (typ) varit sjuka och jag har helt enkelt inte orkat...

I söndags klagade ju T på att han hade ont i örat och sedan rann det från det... Han fick också hög feber, 40 grader, och då ringde jag Martina och de tyckte att vi skulle komma in...

I måndags efter att han har fått vara hemma en dag åkte vi dit och trummhinnan hade spruckigt och han var tyvärr tvungen att få penicillin... Denna gång visste vi ju vilken vi kunde få i honom så vi kunde liksom beställa den :)

På kvällen sen blev lilla F glödhet - kul en till liten sjukling.

Alltså kan jag säga att vi inte har gjort annat än tagit medicin, gråta, snora osv här hemma... Sömn är dessutom något vi inte fått så mycket de senaste nätterna... Min man och jag har delat upp oss mellan barnen och sover med dem i var sitt rum så att vi ska slippa springa så.

Nu har i alla fall T blivit sjuk och lilla F verkar vara på bättringsvägen så jag hoppas att han kan gå till dagis på torsdag. F är också lite sjuk men det har han varit sedan i somras, han vill bara inte gå till doktorn och ordna upp det... Dessvärre börjar jag också känna av min hals vilket inte alls är kul i och med att jag ska på fest på fredag...

Nu ska jag gå och klippa och slinga mig :)

http://sanningenomsandra.blogg.se/images/2009/y1ppyfdvqinlwpl1dheozdnyikfjbb3xut4g2ub20kv8vlkcephpyuwltw2hxd69ei9cy6zl67odl8_50476201.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0