Stålkvinnan

När jag gick igenom mina gamla kataloger så såg jag att det var en himla massa bilder där jag hade tanställning... Jag hade hemska tänder när jag var liten och såg ut som ett monster i munnen... Efter 9 dragna tänder (en del mjölktänder som inte ville tappas), räls i 3 år och "gom" i ett halvår så fick jag tillslut fina tänder!

Jag kom på att jag borde ha en Veckorevyn liggande någonstans där jag är med i med min tandställning och hittade den :)

Titta så liten jag var, hi, hi!
Pinkmommey♥


Det är inte jag på bilden utan vi var några tjejer som de gjorde repotaget om.


Jag till vänster. Vad rund jag ser ut i ansiktet... Jag som var så smal, måste vara bilden eller så är det bara tånårshull eler vad det heter?


Orka... De hade en lång "intervjuv" med mig och klippte ihop allt så detta blev resultatet, jag kommer ihåg hur sur jag var över det, fniss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hi hi tjejen, vad kul .) Jag hade med räls när jag var tonåring och massa problems m mina tänder...;-) Såg ut som de släng in tänder i min mun haha...å mamma tvingade mig t räls, vilket jag är sååå tacksam för idag :) Hade me tandställn typ 3 år samt 2 tand operationer......Men nu e tänderna fiina ja ;-) Ses imorn va? kram kram

2009-10-05 @ 17:00:24
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Men så gulligt och så söt du var! Jag var också sådär härligt runt i ansiktet :-) och jag hade också räls.

2009-10-06 @ 21:46:25
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0