090917

Heeeej!

Idag har jag haft en riktigt mysig dag och gjort lite av varje!

Jag började dagen med att fixa med lite viktiga papper och därefter blev det ett lååångt skönt bad! När jag var klar så såg jag att jag hade jätte brottom till lunchen jag skulle på...

Jag satte på mig mina jympadojjor (utan strumpor...) och sprang iväg ner på stan. Självklart fick jag ett rejält skavsår men jag hann till lunchen! Dt var riktigt trevligt att träffa min gamla "arbetkamrat" och snacka ikapp lite!

Efter lunchen blev det ett besök hos Telia då vårt mobila bredband har gått sönder... Det måste skickas in och vi kommer att vara utan det i flera veckor...

Sist men inte minst så gick jag på skojakt och kom hem med inte mindre än 4 par! Ett par ska i och för sig tillbaks men det blev ett par höstskor från zara och ett par vinterskor från Deutchman till T och ett par svarta klassiska pumps till mig! Mina skor kostade 229:- men var ändå supersnygga!! Ni får se bilder på alla imorgon!

Medans jag var på stan så passade F på att gå till naprapaten (som vanligt...) och sedan tog han en tur till Waxholm och plockade trattkantareller, mums! dessutom kom han hem med en sån där pilatesboll... Tydligen är det de enda som kan fixa hans rygg...

Efter dagis så tog vi båda barnen och gick till Buskul och barnen fick shakea loss! Som vanligt så blev det McDonalds till middag efter det precis som det alltid har varit!

Nu blir det Idol, Kändisdjungeln och en massa härliga bloggar!

//Pinkmommey♥

http://www.haltavista.eu/tradera/GymBall-2.jpg

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

2009-09-18 @ 18:46:15
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-18 @ 23:36:58
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0