Åh nej, håller på att bli förkyld...

Känner att jag har lite ont i halsen och känner mig konstig på nått sätt i näsan... Tror jag håller på att bli förkyld! Och jag som ska ha kalas för ca 40 personer på söndag!! Med allt vad det innebär, bakning, städning, fixning, ha kalaset och städa därefter...

Nu är frågan bara vad för sorts förkyld jag håller på att bli, vanlig förkyld, halsflussen från min son eller svininfluensan?

Sitter i alla fall här och dricker Bearocka, c-vitamin, äter esperetox och alvedon och får hoppas på det bästa!

Några bra tips så att man kan hoppas att det inte bryter ut?

Ha en bra natt!
Pinkmommey♥

http://4.bp.blogspot.com/_3p6esoisGnA/SeNh_GUy_UI/AAAAAAAAAD4/eRvGAKI9Xio/s320/f%25C3%25B6rkyld.jpg

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig gumman .) Hoppas du inte blri sjuk & hoppas ni får ett bra kalas på sönd :) men det tvivlar jag inte på, du e ju värsta kalas fixaren ju :-) ha en mysig helg. kramiz

2009-09-05 @ 12:31:43
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0