Åh vad härligt med höst!

God morgon på er! Eller förresten jag kanske ska skriva god middag på er!

Åh vad det är härligt väder ute! Solen strålar, löven skiftar färg och det är alldeles "krispig" luft! Imorse tog jag till och med fram barnens vinterjackor då det blivit riktigt kyligt på mornarna de senaste dagarna - bara ett par plusgrader.

Det var ju bara ett par veckor sedan jag tog tag i alla vinterkläder och tvättade dem, sorterade och la dem i en och samma låda! Nu när jag öppnade lådan luktade det ljuvligt och de var redo att börja användas!

Idag ska jag fixa med lite tvätt, söka några jobb, fica Wii-spelet, skicka iväg några brotskande brev, gå på barnsång och sist men inte minst möta upp C för en härlig vardagsmiddag på stan!

Ha en underbar dag nu alla bloggisar!
Pinkmommey♥

P.s Vi slapp inbrottstjuvarna inatt, hoppas det är en ny vana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0