Bad o sång!

Jag och F har talat länge om vad T ska/vill ha för aktiviteter efter dagis. F hr velat att han ska börja på fotboll och tennis men i och med att de är från 4 år och han precis har fyllt det så tycker ja att det kan vänta lite då han är en ganska känslig liten kille. Jag vill lyfta upp honom och inte få honom att känna sig minst så jag har funderat på lite lugnare grejer.

Nu har vi i alla fall hittat två bra grejer - simning och sång! Sången/dansen heter Buskul och den har han gått på förr, närmare bestämt från det att han var 8 veckor till 3 år men vi har haft ett uppehåll på ett år men nu är det dax igen! Dock är det utan "päron" denna gång... Men i och med att jag tycker att det är så kul och jag vill att lilla F också ska få ha kul så ska jag gå på Buskul med honom också! Vi kommer att finnas en trappa upp från T! det tror jag kommer bli super då lilla F älskar att dansa, klappa händerna mm!

Simleken kommer att vara på Feelgood alldeles i närheten och han kommer att gå med sin bästa tjejkompis på dagis!

Nu kommer mina pojkar hem från parken!
Pinkmommey♥

Buskul
Therese och Lotta som har Buskul!

http://www.buskulmusik.com/
http://www.aquababy.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0