Fix och trix och allt därtill

Hej!

Idag så har vi ätit en långfrukost och efter det så tog F barnen och gick till parken medans jag möblerade om i barnens rum! Dels för att vi ska ha kalas på söndag med en massa barn som behöver en massa plats att leka på men också dels för att det blir så mycket bättre så här - inte snyggare kanske men som sagt bättre!

När killarna kom hem blev det sen lunch och efter det skulle lilla F sova så F hängde på honom medans jag och T såg den långa resan.

Sen var det dax att forsätte med dagisförberedelserna så F gick ut och klippte gräset medans jag och barnen blåste ballonger för allt vad våra lungor orkade... Ca 30 stycken orkade vi idag och får ta resten imorgon. Jag har satt upp ballonger i hela taket i vardagsrummet i och med att det är det rummet lekarna ska vara i, det blev faktiskt riktigt bra!

Jag har även hunnit med att dammsuga, ställa undan lite möbler och leksaker och förberett för fiskdammen!

Till slut blev i alla fall T så uttråkad så han visade sig från sin allra bästa sida (not) och svor, skrek, slängde i dörrar så T var tvungen att ta med honom ut på rastning... Då passade jag på at gå till svärmor med lite tidningar så att mini också fick ha lite kul.

Nu är det snart dax för middag här så vi hörs igen lite senare!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0