Höstmorgon!

God morgon!

Här har det varit en liknande natt som igår men det är min kära sambo som fick ta både nattningen igår och natten uppvak! Tyckr faktiskt lite synd om honom idag. Funderar på om vi kanske ska dela hälften varje natt eller ta varannan natt som nu, vet inte vad som är bäst...

Nu ska vi äta frukost och sen blir det dagislämning. Städerskan kommer men annars är inget planerat för dagen...

Igår så träffade jag min förra kära kollega E med hennes lilla K på Moderna för att se utställningen om Dali! Vi passade även på att äta lunch där - tyvärr var det inte särskilt bra och dessutom snordyrt... Men det visste jag ju sedan innan...

Sen blev det liten prommis och efter det gick jag på stan ett par timmar, det var verkligen inte igår. Det blev ett linne och en tunika från Gina Tricot och en mysig mössa och ett läppglans från H&M!

När jag kom hem så lagade F middag och bjöd sen på en supergod grillmiddag beståendes av kött, majskolvar, grillad rödlök, sås och höstig rotfruktsgratäng!

Sen blev det både Idol, Kändisdjungeln och en massa härliga magasin!

Nu ropar de från frukostbordet!
Pinkmommey♥


Vad har hänt med mina ögon, hi, hi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0