Kalasdax!

God morgon på er söta läsare!

Idag är det kalasdax men innan dess är det massor som ska fixas!

Jag och lilla F är lite förkylda men inte mer än att vi klarar av det och dessutom så tvingar F i mig en massa australiensiska piller för att jag ska hålla mig frisk...

Jag och lilla F vaknade av en hostatack runt 7.45 och F och T sover fortfarande. Jag har faktiskt sån tur att jag typ måste väcka mina barn på morgonen runt 8-tiden för att vi ska hinna till dagis!!

Nu ska vi snart i alla fall käka frukost här och sen förbereda för kalaslekarna. Efter det tror jag att alla får bada innan det är dax för minis nap medan resten av killarna hittar på nått kul när jag dukar och fixar fint här hemma.

Vid 14 kommer farmor och farfar och hämtar lilla F (så att vi slipper se efter honom under kalaset) och då kommer T och F tillbaks igen. Medans de tar det lungt och gör sig i ordning ska jag lägga på frostingen på cupcakesen och göra glasstårtan bla.

Säkert hinner jag inte blogga förens ikväll men jag hoppas jag orkar "titta in" då.

Pinkmommey♥

http://1.bp.blogspot.com/_blbJPI7c_6U/RkyFFgmMP4I/AAAAAAAAA84/SmzPm-O8sZ4/s400/20070112+434.jpg
Denna tårta blir det idag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vilken fiin tårta :) Vad duktig du ær :) Tror jag me hade nån liknande sån tårta nær jag var liten, jag ælskar ju oxå att baka nær jag væl har tid :) Hoppas kalaset var lyckat, ser fram emot att se fler bilder sen. kramiz

2009-09-06 @ 16:21:27
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

My god vilken snygg tårta. Alltså jag måste SPARA den där bilden om det är okej. Jag vill göra en exakt lika när min son fyller år. Alltså jag är så imponerad att det inte är sant. Och jag ägnade en halv natt åt att baka ngr fula monster som ingen gillade ändå...



You are my hero!

2009-09-06 @ 21:09:28
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

My god vilken snygg tårta. Alltså jag måste SPARA den där bilden om det är okej. Jag vill göra en exakt lika när min son fyller år. Alltså jag är så imponerad att det inte är sant. Och jag ägnade en halv natt åt att baka ngr fula monster som ingen gillade ändå...



You are my hero!

2009-09-06 @ 21:09:28
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

2009-09-06 @ 22:12:37
URL: http://pinkmommey.blogg.seh
Postat av: Pinkmommey

Tack snälla ni!! Den ser faktiskt svårare ut att göra än vad den är! bara att skära till och lägga glassblocken från halvlitersglassar på varandra, ta rån som stöd för godiset, som sagt länga på lite godis som "last" och dela en rulltårta och lägga ena delen ner och ställa den andra upp! Sen ballerina eller annan rund kaka som hjul!



Mycket uppskattat av barnen kan jag säga!



Har en del kort men batteriet dött i kameran så de kommer imorgon!



Sov gott!

Pinkmommey

2009-09-06 @ 22:15:54
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0