Måndag igen

Jaha då var det måndag igen och allt är nästan som vanligt. F är ju fortfarande på jakt men han kommer hem ikväll och då tror jag alt att det ska firas lite!

En god middag och lite vin är han väll värd om han varit duktig och klarat alla sina prov?! Ja så får det bli!

Nu är i alla fall kidsen på dagis och mamma har precis åkt hem - tack snälla farmor, farfar och mormor för all hjälp i helgen, ni är bäst!

Idag har jag en massa tråkigt och viktigt pappersarbete som måste göras, bland annat att skriva om mina arbetsgivarintyg för 3:e gången... och så ringa konkursförvaltaren igen...

Nu ska jag däremot gå och ta ett välbehövligt bad!

Pinkmommey♥


Imorse lärde mamma(!) mig hur man överför bilder från min a gamla mobiler till datorn! Denna bild är nästan ett och ett halvt år gammal, lillebror är ganska ny och gillar inte blixten :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fyfan, har också en massa pappersarbete att göra iording och skicka iväg. Unionen vill ju polisanmäla mig för att ha plockat ut dubbelt av misstag första månaden när Knut kom! AS!

2009-09-28 @ 15:15:46
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/
Postat av: Pinkmommey

Det är ju helt jävla sjukt! Fan alltså alla dessa skitinstanser i Sverige...

2009-09-29 @ 20:28:48
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0