Med huvudet före...

Idag har det varit storstädning här - sååå skönt!

Efter blev det lunch från Delantina och sen var det dax för f att dra iväg på ett möte. På samma gång var det dax för mig och lilla F att hämta T på dagis.

På vägen hem så sprang lilla F ifrån mig för att gå till T som hade gått i förväg... Grejen är bara den att T är fyra år och tagit en trapp dit han skulle och lilla F är 1 och sprang istället mot en mur...

Mycket riktigt - han föll ca en halvmeter minst med huvudet före rakt ner i stenläggningen... Jag skrek rakt ut och sprang gråtandes med honom i mina armar hem (det var bara ca 10 meter då vi var precis bredvid dagis!).

Innan vi ens hunnit hem hade lilla F typ  slutat gråta och en stor bula började växa fram... Dessutom hade han en massa skrapsår i ansiktet så han såg helt röjd ut...

I alla fall så verkade han vara helt ok igen efter en glass men jag blev så rädd att jag ringde både mamma och Vårdguiden och det verkade bara som om mini hade haft sån tur! Nu ska jag bara väcka honom varannan timma inatt och se att allt är ok...

om man ska vara ytlig (men självklart är jag också tacksam att inget allvarligt hände) så var det väldigt olägligt då pojkarna har dagisfotografering imorgon ;)

Dock kanske det inte gör något då fotografiet verkligen kommer att visa vem han är (busis) och man kommer att minnas det om ett par år när man tittar på fotot :)

Sedan dess har T dessutom hunnit med att ta sönder våran bokhylla och F har satt ihop motorcykeln till kidsen som de lyriskt åker runt på och ger svarta märken på alla golven, härligt va?!

Vid middagstid var jag bara tvungen att komma hemmifrån så jag åkte till Prisextra och köpte det sista inför kalaset - glass, kakor, bullar och en himla massa godis!!

Pinkmommey♥



Mina små sötnosar på sina motorcyklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0