Vad gör man inte för att barnen ska äta frukost...

God morgon!

Här skiner solen och det är en underbar morgon med strålande sol! Frukost, fixning av barn och dagislämning är avklarat och dessutom har jag och F har även hunnit med att läsa morgontidningen ute i solstolarna sippandes varsin latte!

Idag är det heldagsutflykt för F på dagis. De ska till 4H gården vid Stora skuggan och alla har med sig egen lunch. Självklart ville alla barn ha med sig pannkakor men inte lilla F inte... Nej svart spagetti och strimlad skinka med en massa grönsaker - det är min pojke det :) Hoppas de får en underbar dag - de kunde ju inte ha fått bättre väder!

I och med att "stora gruppen" på dagis är på utflykt så betyder det att alla små barn är kvar ensamma på dagis. Det tycker jag är riktigt skönt för lilla F som har sin 3:e riktiga dag där - han kan behöva lite lugn och ro!

Mina planer för dagen är lite disk, tvätt, ett härligt bad, lite pappersarbete och röja lite härhemma... Inte så kul kanske men det är så jag vill ha det just nu. Resten av veckan bjuder dock på lite roligare saker!

Önskar dig en superdag i solen!
Pinkmommey♥


Dessa "flingor" köpte vi på Ica Maxi. Marshmallows - vad gör man inte för att få barnen att äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0