Vi klarade det!

Mina små fina pojkar har sovit i sitt GEMENSAMMA rum i varsin "storpojke-säng" en hel natt!! Det är första gången sen lilla F föddes - alltså 18 månader!!

Det kan säkert varit en lyckonatt men nu ska vi i alla fall fortsätta kämpa och hålla ut!

Detta betyder alltså också att jag och F har delat säng och sovrum på jag vet inte hur länge :) Vi kunde dessutom ligga och läsa och se på tv i vårt eget rum!!

Allt började med att vi la lilla F i sin stora säng i barnens rum när storebror sov borta på lördagnatt. Mini sov från 20.00 till 07.00 utan att vakna!!

I och med att det hade gått så bra så fortsatte vi i går kväll fast då med storebror också!

Jag läste saga för båda pojkarna i en säng och sedan fick storebror lägga sig i sin säng. Jag stannade i rummet tills båda barnen hade somnat - max 5 min!!

Vid 03.00 så ropade T på oss. Han hade försökt att göra som vi hade sagt och somna om själv om han vaknade men han kunde inte stackarn. När vi gick in till honom så såg vi att lille plutt hade lagt sig vid storebrors fotända - hur sött är inte det!

Lillebror bars över till sin säng och jag la mig hos storebror tills han somnade om igen. det bästa av allt var att T inte väkte lilla F när han ropade på oss och grät!!

Vid 06.40 var det dax igen men denna gång var det lilla F som grät och då stannade jag kvar i hans säng och vi somnade om. Nu var det T´s tur att inte vakna - så skönt!

Vid kvart i åtta vaknade vi sen alla tre och jag var så stolt över mina grabbar!

Tror nog att jag ska köpa en liten pressing till grabbarna idag!

Ha en skön dag trots det usla men mysiga vädret!
Pinkmommey♥


Fina storebror T!


Söta lillebror F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0