Childhood Foundation!

Äntligen har armbanden från Childhood foundation kommit! Jag beställde dem i januari och de kom nu... Jag visste i och för sig det då de vanligtvis får in ca 4000 beställningar per år och nu får in ca 5000 i månaden!! Allt pga att prinsessan Madeleine hade dem poå sig på omslaget i Elle i december, hi, hi.



Själv har jag länge tänkt på att köpa ett då jag tycker de är fina samtidigt som man gör en god gärning! Så jag slog slag i saken när jag skulle på dop i februari och värdparet hellre önskade att man lämnade en slant till välgörande ändamål än gav presenter - på så sätt blev det pengar till utsatta barn och en liten fysisk present på samma gång :)

http://childhood.se

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0