Corinne & friends!

Imorgon fortsätter jakten på ny frisör! Trivdes bäst hos min gamla Sacha på SachaJuan men känns så länge sen som jag var där så jag känner mig typ otrogen mot honom  och vågar inte ringa, he, he.

Sedan dess har jag provat min lillasysters frisör som jag inte såg riktigt klok ut när jag kom ifrån... Min syster däremot blir alltid så fin... Dessutom har jag varit hos mina vänners rockabillyfrisör som i och för sig klippte mig ganska bra men inte så att jag går tillbaks... Sist men inte minst har jag varit hos min svärmors frisör som slingade mitt hår helt fel så jag vågar inte gå tillbaks igen...

Så imorgon blir det Corinne ´& friends i Sturegallerian som jag läst och hört så mycket bra om! Dock ska jag klippa och slinga mig hos en ny kille för jag visste inte namnet på proffsen men jag hoppas det blir bra i alla fall :)

http://www.corinneandfriends.se/

Nu ska jag hämta T på dagis, hörs sen!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Vanessa

Kan rekommendera Richard på AltoEgo, Birger Jarlsgatan, Richard var på Sacha Juan innan han öppnade AltoEgo.

Om du bokar tid en fredag får du bubbel!!



Stor Kram

2010-04-28 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0