Jag är frisk!!

Jag har inte skrivit om det så mycket i bloggen men jag har haft en ganska tuff period då jag trott att jag varit allvarligt sjuk...
Efter många läkarbesök, besök hos kiropraktorn, massager och psykologtimmar så gjorde jag igår tillslut en lungröntgen och det visade sig vara bra med mig!

Jag är så glad och så lättat och jag tror att livet kommer att bli 100% bättre nu!

Välkommen underbara onsdag, välkommen vackra vår!!

Nu ska jag göra ordning kidsen och sen ska jag iväg en snabbis ner på stan  och efter det forsätter kattjakten (jag berättar mer om den sen). Ikväll är det sömmerskan och trevlig middag med bruden och tärnorna inför bröllopet i sommar!

Ha en bra dag!
Pinkmommey♥


Mina vackra söner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0