Mina köp från Sonia Rykiel!

När de först släppte Sonia Rykiel-kläderna på nätet så köpte jag på mig en hel del men det var många plagg som fick gå tillbaks igen... Halsduken var alldeles för stor tex. Tröjorna var pyttesmå och väskorna inge fina... Men några saker behöll jag som ni kan se nedan.

Pinkmommey♥

Klicka för att visa Megabild! Rosa Sonia Rykiel klänning ~ Stl M ~ Ny
Självklart den rosa klänningen med volanger! Funkar inte på jobbet eller på festen men är perfekt till tex stranden i sommar!

Sonia Rykiel pour H&M HM randig tröja strl M
Detta lilla signaturplagg är kul att ha! Dock var den alldeles för tight för mig just nu men den kan komma till användning senare eller så blir det som mycket annat - liggande i min garderob...

Dessutom en svart kjol med fickor som jag inte har kort på. Inte mycket för världen är den men så skööön och användbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0