Snart kommer påskharen!

Igår somnade jag alldeles för sent och vaknade av barnen idag strax innan sju, dett har gett mig en natt på 5 timmar...

Men det är bara att bita ihop och vara glad över att vädret är så underbart och att påskharen snart kommer med alla påskäggen :)

Idag ska vi åka till mamma i Sigtuna och dit kommer även barnens farmor och farfar! Tyvärr är både min och F´s bröder med respektive bortresta så vi blir inte så många men det kan ju faktiskt vara lite skönt för en gång skull ;)

Min pappa är i Frankrike, min lillasyster i Indien, min lillebror i Åre, min storasyster i Sälen och min storebror i Alperna... Fasicken jag vill också vara nån annan stans!!
Ja, ja, detta år ska bli året då vi börjar resa igen! F har jobb igen, jag är på g på den fronten också och barnen har blivit så stora att det inte är så svårt att resa längre :)

Vi funderar och hoppas på Frankrike i vår och i sommar blir det bara Skåne eller Gotland. Nästa sportlov ska helt klart firas i fjällen och nästa sommar blir det utomlands! Sen kan vi bara hopas att resorna kommer att bli fler och fler framåt i tiden!

Idag blir det i alla fall klassisk lammstek till lunch med tillhörande potatisgratäng och god getoströra! Svärmor lagar supergod efterrätt och mamma bjuder på smarriga nittar till förrätt! Efter allt godis sen kommer vi nog spricka ;)

Vi ska sova hos mamma och imorgon bär det sen vidare till Södertälje och Tom Tits äventyrsland! Därefter blir det en natt  på våra goda vänners landställe igen och ännu mera lamm och godis!

Men först frukost, bad och packning!

Ha en underbar påskafton!
Pinkmommey♥


Våra fina ägg som hänger i riset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0