Tärnhelg!

Förra helgen var jag på tjejhelg på min kompis landställe! Vad vi inte visste var att det var "tärnhelg"! Hon ska nämligen gifta sig i sommar och till middagen hade hon förberett med mina brev, tyger och presenter och frågade oss om vi ville bli hennes tärnor!

Helgen bjöd på mycket skratt, tårar, god mat, bubbel och en hel del mys! Den avslutades på Ikea för mig och bruden ;)

Längtar verkligen till både möhippan och bröllopet nu!! På onsdag ska vi träffas hos sömmerskan och ta mått för våra tärnklänningar, jippie!

Pinkmommey♥


Vackert!


Värdinnan öppnar presenter!


Mysigt med massa tända ljus, sprakande brasa och sina bästa tjejkompisar!


Sojabönor med massa havssalt är bland det bästa jag vet!


Söta bruden kommer med dumplings!


Tempura! Dessutom hade vi supergod sashimi av tonfisk och lax men det har jag inga bilder på...


M sitter och planerar bröllop med oss andra :)


C och jag är lite lätt rörda över situationen ;)


C ska gå först i ledet i kyrkan med förste marshalken näst efter bruden!


Jag är helt inne i charaderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0