Dan före dan!

Imorgon smäller det! Dagen då min fina vän D ska gifta sig :)

Efter jobbet idag ska bruden och alla tärnaorna, jag är en av dem, ses på Sturehof för en mysig middag! innan dess ska jag förbi kemen och hämta min sjal och på vägen hem stannar jag nog på solariet en snabbis...

Jag har även hunnit med att träffa sömmerskan en snabbis idag och på lunchen var jag ute och köpte grejer som behövs inför bröllopet!

Annars är jag klar med allt som kläder, tal och present - jag har bara packningen kvar!

Nej nu när jag sitter här kommer jag på att det nog är lika bra att jag går in och provar klänningen - tänk om det är något fel på den, hemska tanke!

Hörs snart igen
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0