Tröttis!

Usch vad jag är trött...

Tillbaks på jobbet begravd i jobb, fullt ös inför bröllopet i helgen som i och för sig ska bli så kul och mysigt, hade feber i helgen, barn som inte sover på nätterna, barn som är i trotsåldern på dagarna ;), massa fix inför lägenhetsvisningen och försäljningen som är snart...

Dessutom har jag den senaste tiden känt att jag sviker mina vänner på ett eller annat sätt - eller ja de har tyckt det i alla fall... Det är väll missförstånd men det känns inte kul... Allt är uppklarat nu men det känns tungt när jag egentligen bara vill väl och det blir knas.

Ja, ja, nog om det! Fest i helgen och sen nya friska tag tills nästa vecka! Jobba hårt, sälja lägenhet och köpa hus sen kanske vila lagom tills nästa år nån gång ;)

Sedan jag kom hem från Skåne så har jag i alla fall mest tvättat, städat, träffat sömmerskan, letat grejer inför bröllopet mm

Barnen har börjat på dagis men är nästan ensamma där men verkar trivas :)

Vi hörs om ett tag igen!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0